en ganska vanlig vecka...

Heey! 
När jag inte sysslar med sånt här...
så passar jag på att åka till kusten...
eller gör någon av mina utmaningar (här: ha på min onsie utomhus en hel dag)...
eller klättrar i berg...
eller är med mina favoritbarn och kollar på höns i farmen bakom mitt hus...
eller är ute på skolor/fritidsgårdar/besöksrundor med Kidzklub...
 
nu vet ni det.. :) 
 
För övrigt har vårt hus blivit lite av ett hostel. HAHA! Människor kommer och går och denna vecka flyttade det in en tjej som blivit av med sin lägenhet...får se hur länge hon stannar.. och på Lördag kommer det en ny svenska hit från Australien, om jag minns rätt... #<3öppethus
/Rebecka
 
ps.
min house mate Esther är med och hjälper till och tolkar på Paralympics i Sotchi.. Håll utkik efter henne! 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Pappa

Hej, Rebecka längtar efter dig,¨pappa

Svar: jag, älskar, din, svenska, PAPPA! (och jag längtar efter dig å!)
Rebecka Frohm

2014-03-13 @ 22:18:40
Postat av: Maria i övik

Saknar dig också här i vår ' kalla' stad. Var får ni tag i alla housemates är det couchsurfing eller hittar ni dem på stan ; ) Kram!! Minns på den tiden när jag var ung o bodde i kollektiv... Det var tider det...

2014-03-27 @ 20:15:33
Postat av: Anonym

Snygg onepiece förresten!! : )

2014-03-27 @ 20:21:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0