post på en lördag?

och så vaknar man tiiidigt på lördagsmorgon av att någon bonkar för fullt på ytterdörren. 
Jag ligger kvar, trött,bonk bonk, väntar in, bonkandet fortsätter, jag tänker, jag blundar, bonk bonk bonk, vill att Esther eller Helen ska gå och öppna, bonk bonk bonk - okej jag kastar mig ur sängen, öppnar fönstret - MR. POSTMAN! Jag ropar att han ska vänta. Springer ner för mörka trappan (i min berömda fleece leopard onesie, typ som den här:)
 
han ger mig ett paket.ett tjockt sådant.  till REBECKA FROHM! (min mammas handstil).
jag väntar med att öppna till efter löparrunda och dusch. GISSA OM JAG BLEV GLAD!
 
en av de bästa väckningarna hittills! 

Thanks mum!!! DU ÄR BÄST!
 
/Rebbe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0