London baby

hejhejhej
Tempus fugit.
plugget rullar på. väldigt roligt måste jag säga att få spendera så mkt tid med instrument och en dator och bara testa, lära sig, komponera och mixa. Har dock börjat känna av en svidande smärta i högra axeln av allt scrollande och klickande. Läkarbesök på g! 
 
I helgen var jag nere i London och träffa fina nya och gamla vänner. Bl a Anna Simpson som jag lärde känna 2008 i Uppsala på bibelskolan! 
och min spanska syster Rocío som jag inte träffat på 7år som numera jobbar & pluggar i London. :) 
 
gick även på en EU debatt på the royal institution of Great Brittain med Viviane Reding (vice president of the European Comission) och David Lidington (Europaminister i UK). Även om jag kände mig som kusinen från landet med min packade ryggsäck och kitkatchoklad under pausen så var det extremt intressant att lyssna på debatten och ett roligt avslut på min kurs från i höstas. Heta tryckvågor uppstod vid migrationsfrågan och om  UK's framtida medlemsskap i EU. OBS! Glöm inte att rösta i EU-valet i maj! Det är både din rättighet och ditt ansvar! :) Och om du inte vet så mkt om det kan du gå in och läsa här: http://www.eu-upplysningen.se/eu-valet/
 
Annars är det mkt kidzklub på agendan nuförtiden. Där stormtrivs jag! Får tyvärr inte lägga upp bilder på barnen men tro mig, det är fullt öös!!
försöker även klämma in en del resor emellan då jag inte har så jättelång tid kvar i England.. Nästa vecka bär det tex av till Skottland där jag ska couch surfa* hos 2 människor jag aldrig träffat och i helgen kommer en "surfare" hit och bor hos oss i Leeds.. Livet kan va fullt av äventyr-bara man öppnar dörren!  
 
Vad händer i ditt liv? 
 

Kram Rebbe
 
 
*CouchSurfing är ett internetbaserat gästfrihetsnätverk. Som medlem hos CouchSurfing förväntas man både ställa upp som värd för andra, och att kunna resa på ett annorlunda sätt genom att gratis sova över hos/träffa andra medlemmar.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0