sista tiden...

Hej Kompis!
Den åttonde maj flyttar jag hem till Sverige. Blandade känslor. Kul såklart :) men känns som att jag lämnar en ganska stor del av mitt liv bakom mig. Vännen, minnen, platser, familjer och regn. 
 
Här kommer iaf den sista veckan i lite bilder..håll till godo..
 
Spendera hela påskhelgen med family Green, min svenska goaste sängdelare Elin och kyrkfamiljen.
 
Åkte ner till Maidenhead utanför London och umgicks med tant Denise, hunden och hennes polo-spelande son. Skrev ett huvudvärksframkallande engelskaprov i London för en ansökan till universitet och hängde med min nya favvo, Elin.
Gick på konsert med Jonny Lang. Favorit sedan jag var 18.. :)
 
Rachel & jag på Jaimie Olivers restaurang i Leeds. WILKEN KWINNA! WILKEN MAT!
 
Esther & Helen överraskade mig med en tripp ut till Yorkshire dales. Här är vi vid viadukten i RIbbleshead. Taggtråd, fårbajs, svett och 100% Kashmir! 

på toppen av Ingleborough
 
Hann även med ett iskallt nakenbad i floden som gav brain freeze x10! (har inte kvar så värst många grejen på listan av saker jag ska göra innan jag flyttar nu)
 
Blev överraskad av mina fina fina vänner igårkväll med ett Folky Farewell i min favoritpub (bakom mitt hus) och öppen scen. Varierad talangnivå men mycket hjärta!
 
Love these Woodhouse peeps!!
 
 
Nu blir det en kort löparrunda innan jag sätter igång hejdå-röjet i kontaktlistan.
KRAM!
Rebbe
 
ps. nu kan vi följa varann på instagram: frohmrebecka
eller varför inte snapchat: rebecka.frohm (min nya favoritsysselsättning-fråga min bror!)
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Maria H

Hoppas du får fina dagar i Englandet! Jag träffade Ida ikväll och vi hoppas att du vill komma till Sthlm och hälsa på oss :):) välkommen hit! Puss och kram

2014-04-28 @ 21:56:20
Postat av: Hannes

Härliga sista dagar och bra jobbat med listan! :)
Ses/hörs när du är tillbaka!
Kram

2014-04-30 @ 17:59:50
Postat av: Mary i Övik

ha ha en ny beroendeframkallande aktivitet snapchat !!måste ta reda på vad det är för något !! Kraaammm Mary I Övik

2014-05-25 @ 16:21:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0