fram & tillbaka

Hej kompis! 
Känns som sista tiden har varit mycket flyga hit och flyga dit, sova här och sova där. Nu är jag iaf tillbaka i Leeds igen för en vecka, efter 6 dagar i ett vårigt Ungern. Åkte och besökte min gamla house mate från förra året, Lilla, som bor i en fantastiskt mysig stad (Eger) som jag verkligen kan rekommendera för er globetrotters där ute! Vackra vyer, folk som inte kan engelska och 3rätters på fin restaurang för ca 45 riksdaler!
 
 
Det blev även 2 dagar i Budapest hos en couchsurfer som är PROFESIONELL POKERSPELARE! haha..minst 10h per dag framför 2 stora datorskärmar, mellan 15-18 pokerspel samtidigt. En annan värld! 
Oså hyrde vi även lite mountain bikes och drog till Szalajkadalen i  Bükkbergen. Man kan väl säga som så att jag inte hade med mig några bra kläder för varken cykling och vandring i berg under denna resa! 
 
Denna påskvecka är det vrålplugg som gäller! Ska göra ett TOEFL test i London nästa vecka för en ansökan och jag måste verkligen få högsta betyg! (Berättar mer sen! :)) 
 
Hoppas ni får en go vecka! 
GLAD PÅSK!
/Rebbe 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0