I'm back!

HEJ vänner & familj! 
 
Efter två vackra, gröna sommarmånader i Sverige är jag nu tillbaka i älskade, betongklädda Leeds
Detta år pluggar jag international relations på heltid på distans via en högskola i Sverige och voluntärar för en kristen organisation som arbetar med och når ut till barn i de fattiga delarna runt om i stan.
Jag bor i ett fyravåningshus och lever kollektivliv tillsammans med mina två väninnor Helen och Esther, där vi delar på allt vi äger och köper. 
Huset:
 
mitt sovrum: (vi håller fortfarande på att flytta in)
 
 
Förutom att plugga och komma igång med allt denna vecka, så hann jag även med ett litet triathlon sprint lopp i Skipton. Helt fantastisk natur att cykla runt i med berg och dalar. Njöt extra mycket i nedförsbackarna med min lånade racercykel. 
 
 
Det var allt för nu. Hörs snart! :) 
 
/Rebbe
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0