november x2

Hey kids! 
Lite korta uppdateringar i form av bilder+kort bildtext:
 
Var o träffa Buckhults Malin i Manchester i veckan. Om man är svensk i en stor Engelsk stad så är det sånt här man spenderar tid på:
 
I söndags var jag med o sprang Leeds Abbey Dash, 10km tillsammans med 12 000 andra. Denna bilden är från slutspurten på loppet. Det psykande är att Homer Simpson och jag måste ha startat samtidigt (nummerlappsfärgen indikerar detta) och att han måste ha legat före mig under HELA loppet fram till slutet. Vet inte om det säger mer om mig eller Homer. Skyller på cykel crashen jag hade dagen innan mitt inne i city då jag flög över styret för att jag vinkade till en kompis och samtidigt bromsade framhjulet. Det jobbigaste var nog inte skadorna utan att jag hade på mig den fulfulfula rosa barbie hjälmen i frigolit. Varför skulle jag trilla när jag hade just den på mig lixom så folk hann se den på mig när jag låg där?
iaf. race tiden blev 54min och 10sek.
 
Sjukaste leken jag någonsin sett köras med barn. Klä in dom i tidningpapper och massa tejp, gör en boxningsring av människor låt dom sedan springa runt där och riva och slita sönder varandras tidningsrustningar. Inga regler. Bara kötta! SJUKT våldsamt! #redmirereunion
 
 
Fick ett väldigt fint paket av min kära Skatteverkskusin. 7 sorters kakor från Sverige till England. 
 
 
Det var allt för nu. Ikväll ska jag introducera PALT med lingonsylt och mjölk för lite grannar och kompisar. Så nu ska här skalas 5kg potatis.. hoppas det räcker!
 
Vad ska ni göra?
 
/Rebbe
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: berggris

Haha du e för rolig! Längtar till du kommer hem, du ser vältränad ut, saknar dig

2013-11-28 @ 21:28:28
Postat av: Anonym

Vilket betyg fick palten ?? Gillar dina vänner svensk mat nu ? kram Öviks Maria

2014-01-04 @ 13:10:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0