latest news

senaste 2 veckornas nyhetsflöde i bilder: 
Läger i Redmire i Yorkshire dalarna (B E A U T I F U L) med 40 barn. Helt sjuka lekar och tävlingar för både barn och ledare, väldigt lite sömn, ingen dusch och härlig Jesus-stämning. Om du inte passade dig kunde du bli nominerad att bära "the pants of shame" eller "the moody pants" (megastora farfars-kalsonger). Vi ledare löpte även risk för att bli duschade i geggamojja om vi förlorade en tävling (se bild). 
 
  • Skrev på kontrakt i veckan för ett hus tillsammans med Esther (vänster) en av tjejerna jag ska bo med i höst. Sååå fint, helt nyrenoverat hus med 3 badrum, stora ytor och gästrum för de som kommer o hälsar på :P Behöver bara hitta nån nu som kan bo i mitt rum juli-augusti när jag är i Sverige.
  • Såg en häst mitt inne i Bradford city som bodde utanför ett lägenhetshus. Hängde där förra helgen med kompisar från London och Huddersfield. 
Var på den kristna kvinnokonferensen "Cherish" i Life Church. Bonda med Mayvess, 80+ som har levt större delen av sitt liv i Australien, hängde med mina gamla och nya homies från London och blev allmänt uppmuntrad och inspirerad. Du kvinna som läser detta kanske ska komma till konferensen i Leeds i 29-31Maj 2014?
 
Firade Sveriges nationaldag med fläskpannkaka, jordgubbstårta, chokladbollar, IKEA-glögg (I know...), tipsrunda och stövelkastning med några utav Stora Britanniens invånare. 
 
oså har det hänt massa annat oxå som jag inte har tid att skriva om nu. 
 
Vad händer i ditt liv?
 
x
Rebbe
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Maria H

...jag har börjat jobba som SJUKSKÖTERSKA!! Stort!

2013-06-10 @ 17:28:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0