I'm back!

Schalloo!! 
Nu har jag vart tillbaka i England i en vecka. Julen hemma i Sverige har vart mkt trevlig med mkt mat och släktträffar, spelande på min näsflöjt som jag fick av en fin familj i Övik (troligtvis mitt års roligaste julklapp) och påskrivande av nyårslöfteskontrakt som har påföljande straff/belöning beroende på om man klarar hålla sina löften eller inte. Så 2013 har jag en del att ta tag i!
Blonda kusiner: :) 
 
julafton hos mormor. var fullt hus i år
 
Sandra Klang vad här o hälsa på i några dagar nu efter nyår. Mkt trevliga dagar må jag säga! Vi besökte York, käka mat hos alla möjliga människor, rakade en killes huvud, jobbade i ABC coffee shop och shoppade på rean. (jag satt mest på en stol och vänta :P)
Bild från den kallaste natten i 32 Beechwood view's historia! SVINIGTKALLT var det!!
 
i helgen har jag fått skypa men den här härliga familjen från Övik :) Habibi Marouki!!


Nu ska jag fortsätta läsa "The true measure of a woman" på min lediga måndagkväll.
 
Ha det gott! 
x
Rebbe

Kommentarer
Postat av: Maria H

Berätta, vad har du för nyårslöften?! Och några av bilderna går inte att se!

2013-01-08 @ 11:28:37
Postat av: Maria igen

Skoja! Nu kan jag se bilderna, haha ;)

2013-01-08 @ 11:30:06
Postat av: sandra

tackar o bockar för the hospitality o all kärlek! du är saknad!

2013-01-10 @ 19:27:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0