hemma på gatan där jag bor

Ska precis avsluta min lördagskväll med ett blogginlägg samtidigt som jag lyssnar på Dinah Washington med "What a difference a day makes". WUNDERBAAAR!
Solen har skinit på oss här i Leeds idag. Klarblå himmel hela dagen o VÄRME! Jag kom hem vid lunchtid efter lite badminton o en cykeltur på min nyfunna röda vän - se bild- (som jag fått låna av en tant i caféet) och där ute i "trädgården" satt alla mina house mates o njöt i solen. Skönt häng med massa musikjammande med 3 gospelkvinnor från Nigeria som råkade komma förbi när vi sjöng oh happy day! haha Dom kunde sjunga dom! Vi har även haft underhållning i form av ett Pakistani-bröllop i huset mittemot. VILKET PARTY! o såå mkt folk! o så vackra kläder! Jag gillar min gata!

 
lite bilder från förra helgen i Scarborough & Whitby på östkusten: 
 
Jag åkte alltså med min kompis Rachel o hälsa på hennes familj o kompisar. Allt var superbra, tills vi mötte hennes föräldrars ÄCKLIGA hund som gick med igentejpad mun eller nått för han bits annars o som la av såna ÄCKLIGA fisar. alltså seriöst, tänk er de värsta äggmökarna ni kan tänka er o så gångar ni dom med 1000! Alltså vem vill ha en sån hund? haha.. vi satt o kolla på ett avsnitt av "Dr Who" med hela familjen o hunden la av en smygare som förpestade HELA rummet som en osynlig giftig gas. Jag höll på o spy, alltså seriöst! Något så hemskt utanför London!  Märk väl! Jag ska aldrig skaffa hund!
 
 
Nu ska jag luta huvudet på kudden o låta tankarna vandra. Om ca 29h åker jag iväg på min sista lediga vecka till Orkney, en av ögrupperna i norraste Skotland. jaaaaa!

Förresten, jag behöver ett namn till min cykel. Help me!! Förslag? 
 
Kärlek
//Rebbe
 
 

Kommentarer
Postat av: Paulina

Vilka äventyr du är på!! :) med äggfisar å allt! HAHA!

Skottland nästa, ojoj, dit måste jag bara åka nån gång. Får tills vidare njuta av dina bilder du lägger upp sen! KRAMKRAM

2013-04-07 @ 15:33:33
URL: http://lillapaau.blogspot.se
Postat av: papa

DEt är helt klart bättre med en katt.
Kalla cykeln för Zorro
Så får du alltid lite hemlängtan när du ser den..Dad

2013-04-07 @ 18:08:50
Postat av: Emelie - träningsgalen ungdomsledande polisaspirant med hjärta för människor

JAA!!!

Haha kom till mig! Skrev ett mail till dig för nån timme sen och sen ser jag att jag har fått en kommentar :) Läs mejlet!! :D
Och du är varmt välkommen hem till mig i Övik! KRAAAAAM

2013-04-08 @ 17:47:50
URL: http://edwinsson.blogg.se
Postat av: Den som du bara känner en av som bor i övik

Vilka roliga händelser du har varit med om ;) Din cykel kan få heta farmor eftersom din bil hette farfar ;)

2013-04-10 @ 10:17:28
Postat av: Pillaplutt & Jojjelito

Agatha. Inget mer. Inget mindre.

2013-04-10 @ 22:17:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0