jag hatar spindlar

I mitt hus (som ni redan sett pa bild) bor:
Marcos - Spanien, 24, ring i orat, gillar att laga mat (bra for oss), ar volontar i "kommunens" ungdomsarbete & gillar att saga fula ord pa engelska
Lilla - Ungern, 22, koper garna hogklackade skor, valdigt berest, alskar irland & ar volontar i en skola under sitt EVS.
Barbora - Tjeckien, 25, far mig att gora situps och magovningar varje kvall (vi ar de enda som delar rum), gillar att vandra och lara ut arobix (stavning?), har precis borjat lara sig engelska, ar volontar pa en pre-school och ar allmant rolig och trevlig.
Eva - Spanien, 24, arbetar for organisationen "Everything's possible" (som ar min mottagningsorganisation), gillar att dansa & ar rolig!
 
Ibland har vi aven nattgaster som sover over, som idag pa morgonen nar jag kom ner i koket och fann att det lag en snarkande kille fran Portugal i soffan & for tva dagar sedan rakade jag se (och bilden har etsat sig fast pa min nathinna) DEN STORSTA SPINDELN JAG NAGONSIN SETT pa vaggen i ett utav vara rum. Det var ingen rolig upplevelse. I all tomult tappade jag min mobiltelefon i golvet, mamma forsvann (pratade ju med henne just da), sedan har jag en minneslucka dar allt blir svart, jag hor hoga skrik fran alla andra i huset och inte ens Marcos, mannen i huset, ville ta i den. Den ondskefulla spindeln forfoljer mig aven numera i mina drommar.
 
Sa man vet aldrig riktigt hur manga nattgaster 32 Beechwood view har!
 
Rebecka

Kommentarer
Postat av: Emelie

Och snart Rebbe, så får du kanske en nattgäst till! Jag vill hälsa på nån gång!! :D

2012-09-24 @ 12:53:04
URL: http://emeedw.shapemeup.se
Postat av: mats

Lilla rebecka...
Ett tips gör en riktig höststädning och dammsuga lägenheten det är höst nu därför kommer spindlar in,de söker sig till värmen.
Pappa

2012-09-25 @ 16:46:09
Postat av: Pillaplutt och Jojjelito

Pappa, din kommentar är skön. Becka. Anticimex kanske har spindelfångare precis som myrfångare. Annars så är det så att spindlar trivs där det är fuktigt. I England är det fuktigt. Så jag tror du får vänja dig helt enkelt. Du kan ju även köpa ett sånt där sovnät som man har i Afrika mot mygg och liknade kryp.

2012-10-13 @ 11:18:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0