Great Malvern

The hills are alive.. lalala.. sana sanger vill man sjunga nar man ar i Great Malvern. Helt amazing vilka kullar/berg som omringar denna lilla by. Vi EVS-volontarer ar har pa en 4dagars kurs pa ett mysigt hotell om EU, kultur och UK. Haromkvallen tog vi en svettig ficklampe-vandring upp pa en av kullarna och fick en dunderutsikt nastan anda till Mariannelund och igar gick jag pa en valspelad ´Great expectations´, Charles Dickens. Ikvall vantar mer restaurangmat, presentation av vara grupparbeten som vi gjort under dagen och inatt far jag sakert hora mer gnisslande av tander fran min hogt snarkande osterrikiska hotellrumskompis. Tur att jag tog med mig oronproppar hehe

Kommentarer
Postat av: Paulina

oj oj va vackert det är, och med en Charles Dickens-pjäs kan det inte bli mer england... eller det kan det säkert. :)

2012-09-27 @ 18:03:12
URL: http://lillapaau.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0