12 dagar & 5timmar

Så länge har jag vart här nu, i Leeds, West Yorkshire (norra England). 
Det är så fint, det är så regningt och det är så kul att va här! 
För bara några veckor sedan blev jag uppringd av organisationen "Everything's possible" som berättade att jag hade blivit antagen till deras EVS-program (som är en del av EU's "Youth in action programme"). Jag tacka ja till platsen och numera bor jag i Leeds, är volontär i en kyrkas ("South parade baptist church") sociala arbete och får  allt finansierat av EU (tack alla skattebetalare!). 
 
Det har varit en låååång process från det att jag först ansökte om platsen och nu är jag äntligen här.
 (bilden är på mitt hus)
 
hörs!
Rebecka
 
 

Kommentarer
Postat av: Paulina

Mycket trevligt att du skaffat blogg! :) Hoppas du har det jätte bra och att du trivs. Ser fram emot att följa bloggen! KRAM från oss.

2012-09-22 @ 09:36:06
Postat av: Hilda

jippi!! mera bilder!!

2012-09-22 @ 10:29:15
Postat av: Gunvor

Heja Rebecka! Lycka till med allt! Kul att få läsa lite om hur du har det.Hemma på Älvshultsgatan spöregnar det, så du missar inget den här helgen. Kram, Gunvor

2012-09-22 @ 13:41:18
Postat av: Paulina

Men vad trevligt att du har en blogg. Åh jag tänkte på dig imorse. Undrade hur du hade det med allt. Vad kul att få följa dig genom en blogg. Ha de gott!! KRAM

p.s det regnar massa här också... inte för att det går att jämföra med England, men ändå. d.s

2012-09-22 @ 14:36:29
URL: http://lillapaau.blogspot.se
Postat av: Franziska

All the best my dear! Jag tänker pa dig och hoppas att vi hinna att snaker snart!!! Puss och stort Krammm!

2012-09-23 @ 14:15:10
Postat av: Josefine

Typiskt engelskt radhus! Tänk att du bor där! <3

2012-09-23 @ 18:48:48
Postat av: mats

vi dyker upp i november kanske.
Papa

2012-09-25 @ 16:46:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0