Veckan i bilder


Barbora, min rumskompis & jag i Roundhay park i Leeds. Skrev en sång till henne i veckan som vi alla går o sjunger på här i huset :) 
 


Jag, Barbora, Marcos & Lilla på äventyr i Skipton's skogar. Alla var trötta, hungriga & frusna. (Jag gråter av trötthets-skratt)
 
Lilla vann gratisbiljetter till en konsert med "I call shutgun" http://www.icsmusic.co.uk/ & bjöd med mig.
Pianisten imponerade & sångaren liknade min kusin RICHARD KLANG!
I veckan har jag även saknat dessa!

Nu ska jag träffa världens finaste kille!
Isac, 3år & hans mamma Holly på lunch :D

Kommentarer
Postat av: sandra

"världens finaste kille"... poff. när får vi läsa om den mystiska daniel??!

2012-11-04 @ 22:46:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0