nu ska äggen slängas!

Vilken vecka! Har verkligen varit på toppen (bokstavligt talat) och på botten! 
Allt började fint med EVS-träningen & vandringen upp på "the Malvern Hills" följt av att jag fick träffa en OS-medaljör i rodd & hålla i OS-fackla, äta chicken Tikki masala varannan måltid (ME LIKE!), skaffa internet till mitt hus och hänga med Willie från Camerun. Men i lördagskväll började vandringen nedåt, eller rättare sagt fallet! De omärkta äggen från marknaden som jag hade ätit under dagen (& som troligtvis var för gamla) gjorde sig hörda! Hela natten kändes som en never ending story då den spenderades sittandes på/ böjd över toaletten.
Jag var helt utmattad när jag stapplade tillbaka till rummet men jag hann inte mer än innanför dörren då jag föll ihop och svimma så jag skrämde livet ur min då sovande rumskompis. Haha, fattar inte varför jag alltid ska bli en svimmande drama queen när jag är utomlands!? (ps. jag mår bättre nu)
 

Kommentarer
Postat av: Paulina

dehydrated?? inte bra inte bra... men bra att du mår bättre nu!

2012-10-01 @ 19:03:04
URL: http://lillapaau.blogspot.se
Postat av: hilda

å nej inte gamla ägg! skönt att du mår bättre!

2012-10-02 @ 17:17:42
Postat av: Inece

Vad roligt att du gjort en blogg som man kan läsa! :)

Ha det så gott, och var rädd om dig!

2012-10-06 @ 21:11:23
URL: http://www.ordplusbild.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0