När jag är förkyld

Idag när jag kom hem från "jobbet" stod det två stora kartonger i hallen adresserade till mig. Jag blev överlycklig och glömde bort mitt febriga huvud och snoriga näsa. MIN GITARR HADE KOMMIT!!
Så hela eftermiddagen har spenderats med den blanka Herr Ibanez & min fina ukulele som jag fick av Elimförsamlingen i Örnsköldsvik när jag slutade min tjänst däruppe.
 
Tänkte dela med mig av en sång jag skrev för ett tag sen men som spelades in idag (passande nog)
http://www.youtube.com/watch?v=ee6KuqjqUTw&feature=youtu.be
 
Ha d!

Kommentarer
Postat av: Maria

Aaaah, jag älskar dig Rebecka! Och den här låten! Så gött att stilla lite Rebbo-abstinens (alt. öka på den) genom att slå på denna låt och låta dig spela i mitt rum. Det är spännande att du är i England. Vi hörs nån dag va! Kjam

2012-10-09 @ 09:35:35
Postat av: Paulina

Asså du är så grym, va ska det bli av denna talangfulla människa. Mycket!! Nu gav du mig ännu mer lust att lära mig spela ukulele. :)

2012-10-09 @ 17:38:22
URL: http://lillapaau.blogspot.se
Postat av: Emelie

REBBE! Du är så sköööön! Miss U!
Men du jag vill höra "Nr 1 på min önskelista". PUSS

2012-10-11 @ 05:42:55
URL: http://emeedw.shapemeup.se
Postat av: Pillaplutt och Jojjelito

Hej hopp systeryster! Passande låt av två anledningar: jag är dunderförkyld och på måndag ska jag undervisa om virus och bakterier så din låter kommer att vara ett öppningsintro :) tack! Har inte skrivit här innan för jag visste inte att du hade en blogg. Nu vet jag. Och nu skriver jag. Hoppas du mår bra/bättre snart! Kul att du fått en gitarr. Vi kommer till London soon! Stannar ett par dagar och hänger med dig och i lego store tänkte vi. Saknar dig och tänkte ringa dig men du bor ju i Leeds..så det får bli till att skriva. Stora kramar från oss i Runneryd!

2012-10-13 @ 11:11:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0