Låndån

Hejhej!
Hoppas ni alla mår bra. Skulle va kul o veta vilka det är som läser :P *hint hint*
Jag har varit iväg en skvätt så har inte varit särkilt aktiv här (inte för att jag är det annars heller men..).
För en 9 dagar sedan åkte jag ner till London för att först träffa bibelskolekompis ANNA SIMPSON & sedan syster med man & mor & far. Trevliga dagar då jag fick va ledstjärnan
med mycket vandring, vackert väder, kortknäppande och smakrik mat á la Jamie Oliver. Sedan fick päronen följa med till Leeds (säger hela tiden Ö-vik..svårt att fatta att jag flyttat?). I måndags fick jag följa med familjen GRÖN (det blir så på svenska) till Roundhay park och fira BONFIRE NIGHT =stor brasa, disneyfyverkerier och en massa folk, firas i åminnelse av den misslyckade krut-sprängar-parlamentshuset-kuppen med Guy Fawkes i spetsen. 
 
Mats & Annelie Frohm 
 
mumie och liten kille som kliar sig bakom örat på British Museum
 
pizzafest med mor & far på 32 Beechwood view. På bild Willie (min kompis från Kamerun), Marcos (spanjoren i huset), Mats & Barbora (Tjeckien-rumskompis-tjejen)
 
sista avsnittet på Downton Abbey säsong 3.. OJOJOJ! 
 
Idag var jag på en skola i det invandrartäta området i centrala Leeds och hade "bible lunch club". Barnen får välja om de vill komma eller inte under en stund av deras lunchrast och höra en story från bibeln, göra ett quiz, sjunga etc.. Det kom ca 12 tjejer idag och jag fick en flashback till min tid i Gränby i Uppsala när jag jobbade med invandrarkids i Lördagskul. FY VAD KUL DETTA ÄR! och idag fick jag mkt tips på grejer man kan göra i framtiden.. :) 
 
Nu ska vi ha ett hus-möte med vår mentor BOB från Everything's possible kontoret. Vi har ingen aning om vad han vill prata om så vi är alla lite nervösa.. hehe..men det ska nog gå bra..
 
HÖRS! 
skirv gärna en klutt i gästboken eller vad det heter så vet jag vem du är! 
 
/R
 
 
 

Kommentarer
Postat av: mats

hej och tack för underbara dagar vi saknar dig redan, ¨pappa/mamma

2012-11-09 @ 00:04:49
Postat av: Maria H

Gött att höra hur du har det! I Stockholm är det sol idag och jag sitter inne och läser vetenskapliga artiklar, jippie!! Puss kram

2012-11-09 @ 09:02:28
Postat av: Pillaplutt och Jojjelito

Hej syster! 1st, varför är det inga bilder på oss? 2nd, vi saknar dig. 3rd, ert kök ser ganska fräscht ut.
Iaf, om du vill ha lite Nässjö-feeling så tycker jag du ska kolla på http://www.youtube.com/user/KFUMNassjoBasket?feature=watch för att få lite känsla! Vi vann första matchen i tisdags - jag skrek så jag blev hes och publiken stod upp sista halva minuten typ. KÄNSLA!
Sen vill jag ha din mail så jag kan maila dig istället för att skriva så ALLA i världen kan läsa...
Peace out! Kramar från Nässjö med omnejd.

2012-11-09 @ 21:56:28
Postat av: Emelie

Jag säger bara HUSUM så borde poletten trilla ned, plus att jag faktiskt har kommenterat tidigare!
Men du, jag saknar dig! <3 don't forget me! kram

2012-11-11 @ 07:30:56
URL: http://edwinsson.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0