helgen som gick

Hej alla! Här kommer lite bilder på några saker som hände under min lediga helg. 
Allt började med köttbullefotboll hos den gröna familjen mot Daniel. Jag tror han vann.
 
Julfest med alla voluntärer i ABC coffee shop :)  
 
Sova över hos Shaili från Indien. Frukost: Spicy kycklingvingar och klyftpotatis, toast & croissant.
 
Pizza & bollywoodkväll hemma hos Hannah & Ed
 
 
Bära grejer (kolla, ser ut som jag har dinosauriehänder!) till dit vi sku sjunga.
 
På ålderdomshemmet (återigen, ukulelen från Elim används flitigt, tack för den!)
 
Lilla, Becka, Jenna, Ben, Becks, Shaili, Barbora
 
Denna måndagkväll håller jag min rumskompis Barbora sällskap medans hon packar för att åka hem till Tjeckien. Det är trist att hon måste lämna men samtidigt ska det bli skönt att få ett eget rum (vet dock inte hur länge jag får ha det för mig själv).
Imorgon ska jag bjuda engelsmännen i cellgruppen på PALT! Lingonsylten landade för ett tag sedan så nu ska jag tuta och köra! Ska bli intressant att se vad de tycker..Kommer dock bli svårt att leva upp till mina fastrars palt-standard! 
 
(cellgrupp= en grupp från kyrkan som träffas mitt i veckan, äter mat tillsammans, läser och diskuterar ett stycke ur bibeln, ber etc )

Vad gjorde ni i helgen? :)


Kommentarer
Postat av: Pillaplutt och Jojjelito

Hello as we say in Sweden!
Idag: julgodisbak m.m.
Wie gehts?
Snart ses vi. Hoppas du har med lite filmer på ert julsjungnade! Gillar renhornen. Passar till ugly hat party. Kram från oss!

2012-12-15 @ 10:59:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0