3 dagar kvar...

Hejhej!
Här kommer lite bilder igen några dagar denna vecka. 
 
I måndagskväll gick jag o 4 av mina 6 huskompisar ut till the German market som sätts upp innan varje jul här i Leeds. Mysigt att bara gå o titta, äta tyska korvar och chokladdoppade jordgubbar. Vi sa även hejdå till Barbora som åkte tillbaka till Tjeckien på tisdagen, vilket betyder att jag numera har ett EGET RUM! :) 


Denna vecka har vi haft 5 olika julfester i kyrkan för barn i olika åldrar. GAAALET vad många barn som går in och ut i South Parade alltså! Mycket ukulelespelande, chokladätande, lekande och STÄDANDE! 
 


Jag brukar gå hem till Holly som brukar komma till barngrupperna med sin 2årige son. För 2 veckor sedan fick hon sitt andra barn och hon är bland det sötaste jag sett!! (Har spenderat 2 eftermiddagar med dem denna vecka)
Tomten: JAG VILL HA EN LILLEBROR ELLER LILLASYSTER, SYSTERBARN ELLER BRORSBARN ELLER EN EGEN (fast då behöver jag önska mig en man oxå)!


I fredags var vi och sjöng julsånger igen på en jullunch för pensionärer. Efteråt bjöd jag hem mina medsångare & musiker på mina PALTrester från dagen innan. De slickade skålarna (nästan), så det verkade gå hem :) Nästa gång får det väl bli kåldolmar eller isterband.
 
Ikväll är det partyparty-girls only i huset där jag bor. Svenska 90-tals hits, kortspel, fuldans och jag joinade såklart med min MJÖLK ("mjölk är livet", som lärde vi oss i 2:an). Man kan faktiskt ha riktigt kul utan C2H5OH i kroppen. Ta ställning du också!:  http://vitjul.se/  (innebär inte att du bara måste dricka mjölk :P)
 
På tisdag åker jag hem till Nässjö för några dagar med familj o vänner. JAAAAAA!!!!!!! 
 
/Rebbe

Kommentarer
Postat av: Maria H

Er partykväll lät ju maxad, särskilt inslagen 90-talshits, fuldans och mjölk!!! Njuta av Nässjö! Puss kram

2012-12-16 @ 08:44:44
Postat av: Jenny

Snygg du är rebbo!! saknar dig!

2012-12-16 @ 20:36:47
Postat av: Mamma

Hej Becka! Lillasyster eller lillebror lär det aldrig bli, men de andra alternativen lät bra. Jag ser fram emot dem!🍼Kram mamma

2012-12-17 @ 22:56:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0